divendres, 17 de gener del 2014

Res tornarà a ser igual -Gossos-


 Hola, som la Nerea i la Sheyla, tenim 12 i 13 anys, som de 1rA i de 2nA d'ESO i anem a la Secció d'Institut Parets del Vallès II.

Hem escollit la cançó "Res tornarà a ser igual" de Gossos perquè ens agraden molt les balades i sobretot si parlen de lluitar fins al final. També ens agrada la cançó perquè la lletra ens sembla molt bonica i per això l'hem escollit.

Aquesta cançó l'hem comparat amb la cançó "Fil de llum" d'Andreu Rifè perquè també ens agrada bastant i la lletra parla de que no pot lluitar i pensa en una persona especial. Hi ha una cosa que tenen les dues cançons en comú,  les dues parlen d'una persona especial, aquella única persona que et pot treure un somriure en els pitjors moments.

1r
He après de tu tantes coses:
m'has ensenyat què és estimar.
M'has portat fins a la porta
i he descobert la meva clau.

2n
llavors m'esforço a recordar la teva cara al meu davant,
la meva orella escoltant la teva veu baixet parlant,
dient que guanyar-me el destí només dependria de mi,
i et vaig prometre prendre el repte a partir d'aquell instant.

De la cançó de Res tornarà a ser igual, hem resumit la cançó en una frase:
La cançó parla de lluita fins l'últim alè i que mai estaràs sol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada