dimarts, 28 de gener del 2014

Bicicletes de Blaumut

Hola, som el Juanma i el Pere, tenim 12 anys i som  alumnes de 1r d'ESO del Institut Secció d'Institut Parets del Vallès II. Estem fent en el projecte Som-hi poetes!! Hem triat la cançó Bicicletes, perquè entre les cançons que podíem escollir era la que més ens agradava i la més divertida.

Per la lletra de la cançó creiem que és algú que va en bicicleta pel carrer i es va trobant coses, com per exemple un pas de zebra nou.

Aquesta cançó pensem que és semblant a Pels carrers de Desgavell. S'assemblen perquè tenen un ritme similar i parlen de que van pels carrers veien coses, igual que a Bicicletes. L'única diferencia  és que no van en bicicleta. Aqui teniu un tros de la cançó:

I pels carrers vaig cantant,
i els bars ja van tancant.
I pels carrers vaig cantant,
i jo et seguisc buscant.

Dis-me si sents la melodia,
que jo et cante d'oïda,
no tingues por del que diran.

Llança't, que açò són quatre dies,
no som gats amb set vides,
i aquesta l'hem d'aprofitar!

Cantant cançons.
Tu i jo, tu i jo…



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada