dijous, 9 de gener del 2014

Benvinguda

Wordle: Som-hi poetes
Hola!

Us donem la benvinguda al bloc del projecte Som-hi poetes!, un lloc que vol ser l'espai de trobada de tots els participants d'aquesta aventura que comença avui.
Aquí compartirem una part del camí i anirem mostrant el nostre treball. Aquest espai l'omplirem de vida entre tots i totes!
Us animem a participar des del primer dia fent un comentari al peu d'aquesta entrada. Podeu consultar la pàgina d'ajuda abans per saber com fer-ho.
Compartiu amb tothom les vostres primeres impressions sobre el projecte. Què us sembla això de fer de poetes?

Bona feina!

13 comentaris:

  1. Jo penso, que aquest projecte, està bé, qué pot ser divertit.

    ResponElimina
  2. Aquest projecte serà molt interessant.

    ResponElimina
  3. Aquest projecte no m'hi interessa molt

    ResponElimina
  4. Espero que s'higui un projecte divertit i entretingut, per pasar-ho be i treballa sense aburrirnos

    ResponElimina
  5. Aquest projecte m'agrada molt.

    ResponElimina
  6. Juanma i Pere:Esperem que sigui divertit i entretingut,per a no aburrirnos,perque de moment no ens esta agradant molt.

    ResponElimina
  7. Aquest projecte, sembla molt interessant, de moment els treballs que em fet no has estat aburrits, és molt entretingut.

    ResponElimina
  8. Jo crec que pot estar bé i que ens ensenyarà moltes coses i també està molt divertit fer les feines en grup.

    ResponElimina
  9. Aquest projecte es veu que es molt divertit i demoment va bé

    ResponElimina
  10. Aquest projecte espero que sigui mes divertit per no estar aburrits, encara que estigui bastant entretingut, ho pot ser mes.

    ResponElimina
  11. Aquet projecte es divertit si podem escollir les parelles , perque així pots treballar millor i amb els amics ,de m'oment no m'agrada gaire.

    ResponElimina